Впервые Олимпиада проводится с привлечением независимой организации.
Новости - Кабарлар
Кырк миң унаалык шаарда 400 миң унаа
Бишкек 40 миң унаага ылайыкталган менен азыр шаарда 400 миңге жакын машина бар. Республикалык жол кайгуул башкармалыгынын жетекчи орун басары Кубанычбек Ималов тыгынга алып келген мындан башка себептерине токтолду.
“Тыгындын көп болушунун биринчи себеби, жол жана шаар инфраструктурасынын начардыгы. Жолдор тешик, белгилер коюлган эмес, чиймелер жок. Чийме жок болгондуктан карама-каршы тарапка өтүп кетишет, жөө жүргүнчүлөргө токтобойт. Жол кайгуул кызматкерлери менен чийме жоктугунан талашып-тартышат”, - деди Кубанычбек Ималов.
Бишкектеги көчөлөрдүн дээрлик баарында жолдун эки тарабы парковкага айланган. Адистер жер алдына жана кабаттуу унаа коюу орундарын салыш керек дешет.
Иш жүзүндө Бишкекте азыр бир миллион 300 миңден ашык адам жашаганы айтылат. Союз учурунда сейсмикалык жактан Бишкекте метро салууга болбойт деп айтылган. Бирок азыр адистер анда изилдөө чала болгонун, азыркы технология менен каалагандай метро салууга мүмкүн экенин билдирүүдө
Мэриянын муниципалдык базарлар, парковкалар боюнча дирекция башчысы Курмат Кыдыралиев болсо “Коррупция шылтоосу менен парковкалар мэриядан алынбаганда көчөлөрдө ирээттүүлүк болот эле, азыр ар ким каалагандай токтоп жатат. Унаа коюлган жайларды караган кызматкерлердин айлыгы 1500 сом болчу. Алар албетте коррупцияга барат. Мен алардын айлыгын 7000 сом кылып, парковка картасын сатууну сунуштап жатам. Мисалы бир киши он сомдон берип отуруп бир айда миң сомдон ашык чыгым кылат. Орунда 300 сомго парковка картасын сатып койсок баар алат деп ойлойм. Кызматкер колуна акча албайт”, - деген оюн билдирүүдө.
БИ-БИ-СИ